Kände bara allmänt för att blogga..

Sitter & pratar med Sanne i skype & läser Fokis blogg. Mitt nyårs löfte var ju att sluta bita naglarna, och det har jag faktiskt nästan gjort. Känner mig lite stolt faktiskt. Igår till idag så sov jag ju hos Sanne, och idag var även Olle med.. Var väl kul :)
Kollade på en otroligt bra film som heter Rapoman. Har faktiskt ovanligt kul & hade otroligt mycket blogglust :))
Tror jag ska sätta mig och göra en ny header nu. Men i morgon så kommer Sanne hit & vi kanske sover hos Kevin, eller så ska vi sova hos mig eller Sanne. Vi får väl se hur det blir :)
Ska göra en ny design nu. Bloggar senare isåfall eller något. 
Pussss
elinlyckholm. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0