Känner mig jättesjuk :/

Jag är ju inte frisk, jag har varit sjuk hela helgen typ,
har ont i halsen, mycket ont i huvet hela tiden, hostar och mår illa, jag vet inte riktigt vad det är som har blivit,
Så jag ligger här jätte nere och försöker må bra, fast det går inte så bra.. jag vill bli frisk, har inte känt mig såhär dålig på jättelänge, känns som om jag har feber, och allt, så jag vet inte vad jag ska göra, försöka bli frisk måste jag ju göra iallafall, ska försöka gå till skolan i morgon iallfall! Det vill jag..
Nu ska jag måla mina naglar, sen ska jag sova tror jag, kolla på film, jag kommer däcka direkt, jag är så trött, har jag varit hela dagen, mina ögon är på väg att slå igen, så ja, ska ladda upp lite bilder idag hade jag tänkt,
men nu ska jag även fixa allting, kolla på film och mysa,
Jag kommer ladda upp lite bilder från att jag har varit ute och fotat med kompisar, gamla&nya bilder, modellbilder och andra bilder,
Ska fixa fler till i morgon eller något,
orkar inte just nu..
Men det är bilderna jag kommer ladda upp,



ingen kopierar bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0