Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Mitt drömbröllop,
ska börja med att beskriva min drömman,
för det hör ju till mitt drömbröllop,
Han har bruna ögon, svart hår,
inte vit,
lite brun, typ thaifärg,
lång, men inte för lång,
söt, snäll,
helt underbar ska han vara,
på en strand,
i en vanlig vit fin klänning,
inget stort kyrkbröllop,
ett fint,
otroligt vackert,
blå himmel under dagen,
på kvällen när bröllopet ska vara,
så ska det vara vackert,
solnedgång,
varmt,
i en fin vit klänning,
med platt hår och en blomma i håret,
och han ska vara där,
helt underbar, jättesöt,
och le mot mig,
jag vill ha mitt bröllop helt underbart, i en vit klänning med platt hår och en blomma i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0