Who says.

Gårdagen igår var helt underbar!
Jag vaknade upp brevid Cissi, och vi börjar prata om massa shiet :)
Sen fixade vi oss och åkte för att möta Pontus, och Jimmy var också där :)
Sen åkte vi till söder, jag och cissi, o mötte Emma, Sanne och Emma :)
och sen drog vi ner o mötte Pontus oh Jimmy igen :)
Och sen typ.. kommer ja inte ihåg va vi gjorde, vi drog till kfum typ iaf, o sen drog vi till lyran, där väntade jag Emma och Cissi på Sanne och Emma, när dom kom drog vi till torggrillen, där käkade emma och sanne :p
Sen så kom pontus o jimmy igen, o nu va ronja me också :)
sen efter ett tag drog pontus o jimmy hem,
sen drog sanne o emma hem,
då vare bara ja o ronja kvar, vi drog någonstans där ja inte vet vart det var.. 
haha. dit skulle hon iallafall, så när vi var där så fortsatte jag bara hemåt >.< 
haha.. nu ska jag dra till skolan, o ha idrot... -.-
puss :D
bara dig jag älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0