Last friday night.

Rubriken stämmer in bra! ;)
haha, ska berätta lite om igår kväll,
för det första så är jag singel igen,
och för det andra så hade jag en sån sjukt bra kväll!
Det började med att jag träffade Sanne, Nora och Eric, och vi går o möter Jennifer och Linnea.. Vi alla går upp till bygget och har allmänt kul. Jag gick hem typ halv 11 med Nora och Sanne, så blev dom hämtade här, men innan vi gick hem så gjorde vi massa kul saker, först så satt vi i lilla tvrummet, Dora, jag, Sanne, Cissi, Ice, Kevin och Karl :)
Det var fett me kul! :D
Vi körde sanning eller konka (6'
HAHA, men det var fett kul :3
Vid halv åtta gick jag och Sanne hem till mig o åt tacos, o sen drog vi upp t bygget igen. Senare kommer Pontus och Moa, och jag blir överlycklig! :D:D:D:D:D
hahaha, ja, o sen så typ, ja :p
Idag så ska jag förmodligen va med cissi, o sen ikväll ska ja slagga hos Sanne, med henne o Nora :3
FF :D:D:D:D
hahahaha...
ja,
men nu ska ja trycka igång en film o kolla på den, gå in o göra te, och mysa lite :3
Om någon vill mig något, så hör av er, 070 14 08 460, det funkar igen :3 <3
gulligt värre.. ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0