Hey baby!

Nu har både Emma och Cassandra åkt hem..
klockan 2 kommer nellie hit, så nu ska jag städa lite och sen ska jag duscha och så :)
Har haft en helt otrolig natt!
Somnade halv sex i morse, och vi hade jättekul hela natten!
Vi drog till kfum vid kvart över fem, och var där till sex då emma och cassandra drog hem till emma för att packa, halv sju åker dom till netto och väntar på mig, jag kommer dit och det är stängt!
Vi drog till konsum och köpte mjuka bröd till tacosen och när vi kom hem väntade mat på oss alla 3!
sen drog vi till kfum igen, var där ett tag.. och senare drog vi till södermalm.. där hade vi fett kul!
Lukas förljde med oss också, och sen kom Eddie och Eric, och sen drog vi hem, var hemma till kvart i 11 typ, och så hade vi så otroligt kul!
när klockan va tre så var cassandra nära på att kissa ner sig.. HAHAHAH!
ja, o sen så typ.. hade vi ännu mer kul :D

haha. aja!
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0