Du är min, och bara min!

Kom hem från bygget för drygt 10 minuter sen, har varit där sen fem.. 
Lyckad tjej blir av med mobilen på bygget, den blev snodd..
så försök inte nå mig på mobilen, för det funkar ändå inte!
på bygget var det en massa härligt folk, jag åkte dit med Anna, och Emil, där träffade jag b.l.a Amanda, Jennifer, Sanne och Nora, och när vi sitter i ett rum ser jag Moa utanför, och springer ut och skriker, blir jätteglad! :DD
haha, det var underbart, men den tjejen gör mitt liv!
och sen var Pontus, Alex och några fler där..
det var en helt underbar kväll!
Tack för att ni gjorde min kväll..
puss på er!
Men kom ihåg att INTE INTE INTE försöka nå mig på mobilen, säger till när den är tillbaka!

Kul i skolan idag btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0