Dina lögner får mig att vilja dö..

Ligger i sängen och ska sova.. har även på en film :)
Ska sova med inbakade flätor, så har jag lockigt i morse!
Idag så åkte jag hem med Anna och Disa. Skulle egentligen sluta 10 i fyra, sen skulle vi sluta 3, men hade SO prov 20 i 2 och fick gå direkt när vi gjort klart det :)
Vi gick hem till mig o kollar film, sen drar vi ner till Aldelsparre torget o träffar pontus och kevin. Anna och jag drar hem till mor min en liten stund för att kolla om mitt simkort har kommit, men nej..
Då ringer iaf Pontus, för ja hade messat o fråga vart han var, o han kunde inte messa mig, så han ringde, men sen åkte vi och träffade honom en stund iallafall.. i typ 5 minuter, åkte vi till stan, o sen tillbaka.. 
ovärt, men ändå värt! =D
Men sen åkte vi tillbaka o va me pontus o kevin, o så va kevins storebror där också.. 
Sen åkte vi upp till bygget och var där, det var typ min dag.. kvällen orkar jag inte berätta om..
i morgon är det marken, o ja ska gå med sussi, tran o cornelia!
Jag saknar Sussi så jävla mycket. vi har inte träffats på evigheter!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0