Blame it on me!

hahahah.. ett jävligt stort förlåt för det första, glömde bort att säga att jag åkte till spanien, men där har jag varit i sex dagar, och är hemma nu. för det andra så fyller en extremt underbar tjej år idag, nämligen en av mina bästa vänner. Cecilia Eriksson fyller 13 år idag, ett stort grattis till dig!
Sen så ska jag väl berätta lite om spanien.. jag var inte i fastlandet, jag har varit i palma, på mallorca och haft det bäst!
Det har varit mycket sol och värme, bra bad och helt otrolig lägenhet!
Faaaaaaaaaaaaaaast... det dåliga var att det var en jättelång trappa upp till våran lägenhet, längst upp bodde vi :/
men det var det värt det!
Jag skulle ha delat säng med Carro, men eftersom att alla utom jesper och carro gick o la sig varje kväll så blev det att carro sov i soffan, o ja hade en hel dubbelsäng för mig själv! Dom satt uppe och spelade kort, vilket faktiskt är ganska kul när man spelar fifta, haha, kärlek!
men ja, jag var med några nätter, men absolut sista natten så spelade vi inte så mycket kort, vi var trötta alla, men jag sov i jespers bäddsoffa med carro o han sov i soffan, vi la oss vid tre, men vi somnade inte för än typ halv 4 kanske, men det var helt otroligt kul!
resan var underbar, och tack till alla som gjorde den bra!
fick massa söta sms när jag var borta, om att jag skulle komma hem. och ni fick mig att längta hem ännu mer!
Men det är okej, nu är jag hemma, och det kanske är kallt. men det är värt varenda sekund. för vi är hemma!
haha.. kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0