Let me love you.

Idag blire nog Sussi!
Så himla kul. Saknar henne jätte mycket!
Förlåt att jag inte bloggade något mer igår, men det blev bara inte så. Kom ju hem typ halv 12, 20 i 12 eller något.
Var på bygget hela kvällen och det var jättekul!
Jag gick till konsum typ halv 2 halv 3 eller något och mötte Jennifer. Vi fick skjuts upp till Linnea på djurgården. Där gjorde vi oss i ordning lite, kommer bild på hur jag blev. Men sen när klockan var fem 10 över 5 eller något så åkte vi till bygget, fick skjuts dit. Där var vi och runt klockan åtta började spökgången, fett läskigt ;o
HAHAAHAHAH.. vilka noobs... skriker i gången :D
Jag hade roselin framför mig och pontus bakom mig, roselin bara skratta o pontus försökte gå framför mig, men han lyckades inte, t o m pontus skrek.. och sen precis när man kom ut så står tom där o typ BU och eftersom att jag är första personen ut så skriker ju självklart jag... fyfan..
haha, kul vare på bygget iaf. Sen träffade vi danne o kevin, o drog t charlies och åt pizza :o
hahahahaha... ja, sen gick vi upp t bygget igen, o då hade det redan stängt, klockan var ju halv 12 o det stänger egentligen 12. Men det var inga kvar... :(
Men Janne o Peps skulle precis åka men janne fick följa med mig in o hämta min väska :p
hahaha.. ja..
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0