Igår kväll&idag

I lördags sov jag ju hos sanne, och igår så åkte vi till stan vid tre. när klockan var typ sex eller något så gick vi och mötte mikael, gusten och jakob. Vi drog hem t mig o kolla film :3
fett azum :)
sen drog jakob, men han kom tillbaka :3
haha,
kul hade vi, och vid åtta kom även hanna :)
Killarna drog vid tjugo i kvart i nio, sanne drog nio halv tio, och ja o hanna drog hem till oss när klockan var halv 10 typ, jag skulle till pappa, hon till sin pappa o vi va hos mamma ;)
så ah,
och det var typ min gårkväll,
mycket skratt och väldigt trångt,
men det funka :D
ahahha..
ja,
men tack för kvällen ni som gjorde den som den blev :3
elinlyckholm


Sanne, du är mitt kött&blod, min egna syster. Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Du har räddat mitt liv. Jag älskar dig så himla mycket Sanne Liv Teresia Werme Flood. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0