HEY MINA ÄLSKADE FULA BARN =D

nu ska jag berätta om lördagen först ;)

Jag va med Dora, vi gick ner o åt på stan, sen kom vi hem, efter ett tag så kom Emil o senare kom Anna, vi drog ner på stan o ännu senare kom Agnes, Smilla och Nellie, o så påminde dom mig självklart om att vi skulle ju på grillfest -.-
hade ju totalt glömt bort! så jag följde med,  sen så hade vi fett kul,
berättar mer när ja orkar, kanske senare ;)

iallafall,
just nu är Smilla och Agnes hemma hos mig, vi har haft tjejkväll!
Det var jag Fia och Agnes, Fia drog vid 10, och sen så kom Smilla vid 10...
så ja, vi har haft very funny,
nu ska vi fixa med smillas blogg lite ;)
kyss ;* <3

ps. DET VAR SKALLEPERS FEL! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0