Helt grym dag!

Nu ska jag berätta om min gårdag :)
Det började med att jag vaknade 20 över 5, gick upp och duschade... Satte mig lite vid datorn och sedan klädde på mig och sminkade mig. Halv sju så åkte vi och hämtade upp Victor och Monica, sen åkte vi iväg till Kasko, (pappas jobb) väntade på en buss och hade allmänt tråkigt. Bussen kom och vi var först på! Jag och Victor satt tillsammans, Jesper och Höken satt tillsammans, och pappa och Monica tillsammans. Vi satt längst fram p.g.a att jag är åksjuk. Väl framme och jag hade sovit mycket under resan. Klockan var 11 typ och då gick vi och köpte åkband och biljett till Spökhuset. Jag och Victor åkte tillsammans, själva hela tiden. Väl inne och vi åkte Kvasten, och lite andra småsaker, dock hade jag velat åka uppskjutet och fritt fall, men Victor ville inte så dom fick jag inte åka. Tillslut blev det dags för mat och efter det så gick vi lustiga huset, själv tycker jag inte om det alls, men jag gick det med Victor för att jag visste att jag skulle få åka Insane senare. Vi gick lusiga huset och åkte alla Berg&Dalbanor. Alla och vi började med Twister. Lite senare gick vi spökhuset, det mest skrämmande var att jag har aldrig varit rädd för Fred Krueger, han är mardrömmarnas mardröm. Jag sitter själv och skrattar åt hans mord i sista filmen. Har dock inte sett de andra, men ska göra det. Men han var läskig i verkligheten. Riktigt scary faktiskt. Och sen gick jag och höll i Victor hela vägen. Rätt så scary när en gubbe var nära på att förfölja oss... Det var inte kul! Men det bästa var att jag aldrig skrek under hela spökhuset! Lite senare fick jag äntligen åka min insane och jag älskar den!
2 gånger tror jag att jag åkte den! Men jag älskar den! Du åker på ett kugghjul, sitter 8 i varje, 4 på varje sida, men inte mitt emot varandra. Du åker upp (det hållet jag åkte) framlänges, börjar åka bakåt, snurrar runt lite, inte hela vägen, ner för en kurva sitter upp&ner och sedan en annan kurva där du sitter upp&ner när du kommer fram. Värre än så är det faktiskt inte och det var så den gick till! Sen så åkte vi massa mer, men sedan ville inte Victor åka mer så jag åkte Inasne en gång till, sen gick vi, och åt mat, jag åt en Hamburgare med pommes. Sen var det bara bussresan kvar och den tog inte så lång tid för jag sov mest. Det var min dag, så puss :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0