Dag 22 – Min bästa vän.

Jag har fler än en bästa vän, t.ex Agnes, Smilla, Sussi, Alexandra, Disa, Anna, Fia och massa mer, massor, men det är såhär, det finns bara en tjej som har varit den bästa vännen genom alla år, vilket självklart är Alicia, hon och jag var vänner i drygt 12 och ett halvt år, vi pratade varje dag, vi gjorde allt tillsammans, hon är underbar, men det slutade med att mitt hjärta gick i tusen bitar, och vi har inte hittat tillbaka, men jag älskar henne fortfarande så sjukt mycket! Det finns inte en enda människa som kan ersätta henne! Även om jag säger att folk är mina bästa vänner och att jag älskar dom mer än något annat osv... så älskar jag Alicia, mer än någon annan, det kvittar vad jag säger, för det är sant, hon har alltid funnits här för mig, hon fanns i 12 och ett halvt år för mig, men sen försvann hon, hon var den bästa, hon gjorde allt för mig, o jag allt för henne! Vi var så tajta jag aldrig varit med någon, jag älskar henne så jävla mycket! Hon&jag, vi gick genom eld&vatten, vi är olika men ändå lika, det skiljer en månad mellan oss, du är kortare, jag är längre, du är äldre, jag är yngre, du är en lyckobrunn, den som får dig, får allt en människa kan önska sig! Du är så bäst, lyssna på mina ord, lyssna till ditt hjärta, men gör ingenting du sedan kommer ångra Alicia, jag bryr mig fortfarande för jag älskar dig och ingen annan i världen kan ersätta dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0