Dag 20 – Min favorit film.

Jag har massa massa massa favoritfilmer,
men jag kan ta en, och det är Taken, engelska så det blir tejken x'd
Men jag, Anna, Disa och Alexandra brukar säga Taken om Baken, eller Taket, den handlar om en tjej som är sjutton år, Kim (som tjejen heter) och hennes kompis Amanda ska åka på en U2-turnering runt om i Europa, och allt börjar i Frankrike, Kim är sjutton och Amanda är 19, dom säger till Kims pappa att dom ska åka till Amandas kusiner i Frankrike och vara där i några veckor, en del av allt detta är sant, Amandas kusiner bor där, men hon hade inte berättat för Kim att dom inte var hemma, dom var i Spanien, och när de kommer till Frankrike, så delar de Taxi med en kille som heter Peter, han säger att det är en fest, han bjuder med dom o dom tackar ja, det kommer in 4 främmande män i lägenheten när Kim pratar med sin pappa i telefonen inne på toaletten i andra änden av lägenheten (lägenheten är en hel våning). Dom kidnappar Amanda och kommer mot Kim, hennes pappa säger till henne vad hon ska göra och hon gör det. Hon blir kidnappad och mer säger jag inte nu ;)
nu får ni kolla på den själva,
kyss ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0