Jag sover hos sussi inatt :D

jao, men dagen idag va bäst,!
Wendela kom till mig, sen mötte vi emma, drog hem till mig lite senare och dunkade musik i jespers rum samtidigt som vi spelade mariocart.. lite senare drog vi till södermalm och träffade jocke och marko, lite senare ändå träffade jag emma o wendela jocke, rahel och robin, sen drog robin hem, ja o wendela till mig, sen vi till emma jocke o rahel, sen drog vi lite över allt, sen drog wendela hem, senare drog jag också hem, men närjag skulle hem åkte jag och hämtade upp sussi, vi drog hem o käkade och packade, och senare drog vi o träffade jocke emma o rahel, sen kom markus, vi drog till jakobsberg och sen drog vi hem, och nu sitter vi här :D
puss ! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0