Sanniieeee

Sitter hemma hos  sanne, och ska väl snart kolla på film eller något.
Slutade 10 över 11 idag, då drog jag hem. Ringde sussi, sen drog jag och bytte julklappar med henne, jag gav henne mina vita klackskor, och två ansiktsmasker, och av henne fick jag en dubbelring och en mugg där det står "I'm nuts about you" Och så är det en ekorre på den :DD
Sååå söt!
Men sen drog jag hem, åt&städade rummet. Sen fick jag skjutts ner till södermalm, och där var jag med sanne, men vi väntade på hennes mamma, fick skjutts ner till intersport, där vi väntade på Pontus, och så var även Alex, Oliver, Lucas och Anden med, och sen drog dom, då käkade vi, sen drog vi t lyran och typ bara drog runt på stan ett tag. Sen gick vi till lyran igen, där vi träffade massa folk, haha. Satt med Angelica där, och sen kom far min & hämade oss, så drog vi hem till mig, och hämtade sannes julklapp, och sen drog vi till karlstad, där köpte jag en svart kjol, ett vitt linne, en tubtop och vita strumpbyxor, som jag ska ha på nyår&jul, och kanske begravning. Men ja. Nu sitter vi här. Just det, har bytt julklappar med Sanne också. Henne gav jag en ring, med en blomma på, och två par silver örhängen. Av henne fick jag "klister" haha, läppglans, enligt mig&sanne är det klister.. hahahaha.
Och en jättefin ring. Så nu har jag massa ringar, haha, vet fan inte ens hur jag ska ha dom för att kunna använda alla. Trött chey. Ska väl sova ganska tidigt, det finns en morgon dag också, och det är ju dagen före jul, så jag ska fira hos mamma. Se vad jag får där, typ. :)
elinlyckholm. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0