Sanne...

Sanne är helt seriöst min bästaste bästa vän. Hon är den bästa vännen man kan få. Hon är världens bästa vän. 
Det finns så många underbara vänner i världen, men ingen lika bra som hon. Vi tappade kontakten i ett år eller något, och när vi fick tillbaka den, så kände jag mig så himla levande. Sanne&jag har varit bästa vänner förut. 2008 träffades vi första gången. Sen vart vi bästa vänner, det höll i ett år typ, sen tappade vi kontakten. Vi fick tillbaka den nu i början av sjuan. Sanne är nu en av mina absoluta bästa vänner. Jag har fler än en bästa vän, men hon är den som alltid, alltid får mig på bra humör. Hon finns alltid där för mig, alltid. Och jag älskar henne väldigt mycket.
Tack för att du finns bästa vän. Sanne Liv Teresia Werme Flood.
JAG ÄLSKAR DIG.
haha, fjortis brudar.
Oseriöst, men. Bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0