Telefon med Marko till halv ett inatt!

Och vi ska va idag :3

igår hade jag fett kul :3

nellie kom till mig först, vet inte riktigt vilken tid, men ah, och sen drog vi till sussi, och alla vi drog till coop, och inne på coop pratade jag i telefon med Alex :)
sen åkte vi till söder och träffade Emma, och Alex som går på sommarskola ^^
och sen kom marko, vi gick och mötte honom sen drog vi ner på stan, sen tillbaka till söder, och träffade Alex igen, sen drog marko :(
sen drog vi ner på stan, vet inte riktigt vad vi gjorde, kommer inte ihåg, men sen drog sussi, och vi åkte till söder, där satt vi tills emma drog :)
när emma drog så åkte vi ner på stan igen, och ... kommer inte ihåg, sen drog jag och nellie t skateparken iallafall, och sen till bakom statt för emil ville ha sin keps! ;)
och då drog vi dit så kom dom, och senare drog nellie, så jag va med Emil&Alex, fett underbar killar! ^^
ah, och senare drog jag hem, när jag kom hem så var cissi hemma hos mig! ^^
och vi va, drog till söder och träffade jocke as :p
och sen drog han, då drog vi och träffade dora, hemma hos dora, och kollade på den mänskliga tusenfotingen, fett vidrig film asså!
USCH!
haha... det är fan vidrigt, han sur fast anus mot mun ;s
vidrigt!
ah, men det var min gårdag...
underbar,

puss :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0