nu under kvällen var marko här!

och idag så vaknade jag först, pratade med sussi, och drog till henne, sen åkte vi till stan och sen och mötte marko, och var med honom.. tills han drog, sen drog sussi, så ja blev själv, ringde emma, så kom hon, vi träffade Alex&Fredde, och sen drog fredde och alex in på lektion lite senare, jag&emma var på söder, och träffade Gurra, och Molle! sen drog dom när alex kom, vi drog ner på stan och käkade, träffade fredde, och emil, ^^
och sen drog fredde, jag, alex, emil och emma typ.. åkte runt lite.. :p
sen drog jag&emma hem... jag blev firad av monica och dom.. :p
och jag fick ett presentkort på jc, och senare så började det åska, :(
och sen träffade jag marko under kvällen, och nyss blev mitt liv skit!
aja.
ni får en söt bild på marko&mig, bästa vänner!
och lite fler bilder ^^
puss :*




Kommentarer
Postat av: wendela

varför blev ditt liv skit? smsa? ♥

2011-08-11 @ 20:02:29
URL: http://wendelas.webblogg.se/
Postat av: nellie tryggvesson

omg, det är ju den bilden jag tog :'o

eller?

loveu <3 x allt

2011-08-16 @ 12:37:22
URL: http://nelliesphotos.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0