Natten var underbar..

så länge vi var uppe iallafall! ;)
vi var väl uppe till kanske några minuter över2.. ^^
haha, vi hade fett kul!
fast vi gjorde inte så mke, tiden gick fort ;D
idag vart det cissi och emma, vi hade fett kul!
och nu ska jag berätta lite om natten till min födelsedag..!
det började med att sussi var hos mig (sussi&emma skulle sova hos mig)
och sen kommer alex och emil.. vi dunkar musik och är ute, sen kommer emma.. lite senare ringer vi dit cissi.. vi har underbart kul, med musik, och umgås.. klockan blev bara mer och mer.. men ett minne jag aldrig kommer att glömma är att sussi var lite trött.. så hon lägger sig ner på gräsmattan..
emil - ska jag hjälpa dig upp sussi?
sussi- EMIL, DU ÄR SÅ JÄVLA FUL!
HAHAHAHAH!
och sen gick hon och hämtade en pinne.. högg emil i magen 2 gånger och sen går den av.. och hon halvskriker, MIN KNIV GICK AV! och sen går hon iväg till en grusuppgång, jag skriker till henne att komma.. hon vägrar, jag går och hämtar henne och hon säger igen "min kniv gick av" och " jag har ont i huvet."
vi garvar fortfarande åt dethär, när hon kommer in lite senare har hon ont i huvet... så vi bäddar om henne lite, och sen vakna hon en timme senare typ! men vi har fortfarande på musik.. klockan blir väl någonstans mot 12, vi är ute, kör sanning eller konka, det kommer mygg och vi går in, vid halv ett, ett någon gång så sätter vi på en film.. american pie, beta house! ;)
men typ ingen kollar.. alla sitter mest bara och umgås, jag är trött, så ja går in på mitt rum, sen kommer alex och tar på sig en av mina bhar ;)
han gick ut med den och alla började skratta.. han sa till dom att jag var ledsen ;o
så emma kom in, då sa jag " han skojade bara med er! ;)"
och sen typ.. klockan blev mer och mer, alex försvann, och kom tillbaka lite senare.. vi hade kul, kollade lite film, lyssna på musik, och senare ändå gick jag&alex ut och satte oss... och sen gick vi ut till taket, och satte oss där, och typ.. sen gick vi in ^^
klockan blev halv 4 tillslut och alex&emil drog hem.. cissi, emma och sussi sov alltså hos mig!
vi hade det fett kul, fett underbart, och jag älskar er! :D <3

fett gammal bild, från förra sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0