Kvällen/Dagen

Idag gick jag hem, mötte cassy och emma vid tågstationen, drog till netto, med emma, oh skulle träffa asplund, och sen kommer asplund, oskar, cassy och emil, och sen typ.. var vi vid netto ett tag, sen kommer fredriksson, och massa shiet, orkar inte förklara mycket..
men senare drog vi till bygget, va med emma, fille, lulle, cassy och emma, typ.. vi var där inne ett tag, träffade roselin, och sen drog alla utom jag och cissi, vi drog ner och mötte anna, sen drog jag hem o käka, sen upp till stenstalid och träffade cissi och anna, sen drog anna, då stack jag och cissi ner till bygget, träffade emil, tom, heikki och kevin, sen drog dom bort lite, så kommer asplund, roselin och danne, asplund spelade biljard mot cissi, hon van för han sköt ner åttan i fel hål.. :o
hahaha.. a, sen spelade asplund och roselin.. ah, min kväll.. fett undebar, massa skratt och helt jävla amazin'
fyfan, ja älskar er!
fyfan va bäst asså! =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0