Inte bloggat på länge!

Allting har ju varit nytt.. började sjuan och har helt enkelt inte haft tid/ork att blogga..
I måndags så var det ju första skoldagen, och den ägde!
Slutade 12, hade en chill dag helt enkelt, efter skolan drog jag hem med Anna, Disa, Alexandra och Emil, och vi hade otroligt kul!
Vi dunkade musik högt i rummet så att allting skakade, videos kommer upp! ;)
Vi hade det bäst..!
I tisdags slutade vi typ 3, då gick jag hem och la mig och kollade på film!
*helt slut efter gårdagen*
så somnade jag och vaknade klockan åtta igen.. sen städade vi lite, sen somnade jag vid 11 igen!
fett underbart!
och sen sov jag hela natten, dagen efter som då är idag, så gick vi till 2, jag åkte hem, och kollade ännu mer på film, och sen så åkte jag och mötte Emma på netto, vi drog hem till mig, och lite senare så drog vi till netto igen, och sen till hacklehem, var där och träffade Algot och Daniel..
och sen drog vi hem igen!
och nu sitter jag här..
fett underara dagar! :D <3

videoklippet på sussis iphone som vi förstör.. :D<3
bästavänner.. gör allt tillsammans.. tillochmed förstör mobilen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0