Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål... jag har inga "mål" i livet..
men jag har drömmar och önskningar!
Jag önskar att det var för 4 år sen, och mina föräldrar aldrig skiljt sig,
jag önskar att en speciell kille var här och höll om mig,
jag önskar att allt var som vanligt,
jag drömmer om att bli fotograf eller kock,
jag drömmer om en kille, och bara om honom..
jag drömmer om mina vänner, vad som hände med mina allra bästa vän..
jag drömmer om massor,
jag har massa önskningar,
men ingenting kommer till verklighet någonsin,
Mina föräldrar skiljde sig,
Killen kommer aldrig komma hit,
Ingenting kommer bli som vanligt,
Killen jag drömmer om kommer jag aldrig lyckas få..
Min bästavän kommer jag aldrig få tillbaka,
Det är mitt liv,
misslyckas hela tiden,
jag gör allting fel,
nu vet ni! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Det är inte ditt fel att saker förändras Elin, det bara är så i livet.

Det finns massor vi kan önska vore annorlunda, men tyvärr kan vi inte göra någonting åt det.

Det är bara att göra det bästa av situationen :)

Men du, skyll inte alls som händer på dig, för det är inte ditt fel! :-)

2011-09-05 @ 15:30:49
URL: http://chdgivetvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0