Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Thihi.. jag vill träffa ganska många personer.. en person som jag inte tänker säga (a)
och sen är det en speciell person som jag bara träffat en gång i hela mitt liv, vi har varit bästa vänner, men tappade kontakten för ett tag, men nu är den tillbaka!
hon ska komma hit så fort hon bara kan, den här personen är min älskade sakande Amanda, att få träffa henne gjorde mitt liv helt underbart, jag saknar henne så, jag minns dagen som om det vore igår, den dagen vi träffades, och den dagen vi blev vänner..
och vi har varit vänner i över ett år nu, men träffats en enda gång, jag älskar henne lika mycket fortfarande, jag glömmer aldrig dagen jag träffade henne! Hon gjorde mitt liv perfekt, och jag älskar henne!
Amanda, kom hit, jag vill bara krama dig, bamsekram, asså, jag saknar dig! <3


Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0